Szolgáltatások

Szoftver­fejlesztés

Web, mobil és asztali alkalmazások tervezése és fejlesztése.

Rendszer­tervezés

Üzleti folyamatok feltérképezése és újra­tervezése.

Hiba­vizsgálat

Meglévő rendszerek hiba­javítása, helyszíni- és táv­felügyelet, termék­támogatás.

Konzultáció

Technológiai és műszaki fejlesztési tanácsadói rendelkezésre állás, ügyfél­támogatás.

Kedvezmény­csomagok

Szervezet­támogatás

Ügyeleti szerződés kedvezmény­csomag: mérnöki tanácsadói támogatás vállalatok és műszaki fejlesztési csoportok részére, kedvező áron, éves- vagy havidíjas konstrukcióban.

A szerződött időszakban, a hét minden napján rendelkezésre álló, tapasztalt üzlet­elemző és programozó szak­emberrel konzultálhat technológiai és fejlesztési kérdésekben.

Ügyeleti szerződés kedvezmény­csomag

  • 1 év rendelkezésre állás a szerződött technológiai kompetenciákra1
  • 3 fő szakmai kapcsolattartó részére biztosított folyamatos ügyelet2
  • havi 100 vagy évi 1000 telefon­perc vagy email váltás ingyen3
  • 10% kedvezmény a helyszíni konzultációs óradíjból4

Havi előfizetési díj: 150 000 Ft. Éves előfizetési díj: 1 500 000 Ft.

Ugyanarra a szervezeti egységre vagy azonos időszakra igénybe vett szervezet­támogatási szolgáltatás esetén, a második, harmadik, stb. Ügyeleti szerződés díjából 50% kedvezményt kap.

  1. Android, iOS, Linux, Microsoft .Net, MS SQL Server, MS Windows, MySQL, SharePoint; C++, C#, Java, JavaScript, PHP, PL/SQL, Python, Ruby, VB.Net; CSS, CSS3, DHTML, HTML, HTML5, XML, XHTML.
  2. Az ügyeleti telefon­szám munkanapokon 8-17 óráig hívható, az ügyeleti email éjjel-nappal elérhető. Első szakmai válasz 1 munka­órán belül. Részletes válasz, szakvélemény, hibavizsgálati- vagy konzultációs jegyzőkönyv elkészítésének határideje 1 munka­nap.
  3. Azonos vagy kapcsolódó időszakra kötött szerződések esetén az ingyenes szolgáltatások száma össze­adódik.
  4. Aktuális eseti szolgáltatási díjak és általános szerződési feltételek a web­oldalon elérhetők.

Termék­támogatás

Karbantartási szerződés kedvezmény­csomag: ütemezett hiba­vizsgálati és sürgős eseti hiba­javítási szolgáltatás az egyedi szerződés keretében fejlesztett vagy rendelkezésre bocsátott forráskódú szoftverekre vonatkozó kötelező törvényi minimum jótállás után vagy helyett.

Magas fokú aktuális szakmai tudás, alapos tesztelés, két évtizedes szakmai tapasztalat, a felügyelt alkalmazás program­kódjával kapcsolatos mélyreható ismeret.

Karbantartási szerződés kedvezmény­csomag

  • 1 év termék­támogatás a szerződött egyedi szoftverre1
  • havi 1 vagy évi 10 hibajegy, 1 órán belüli válasz­idővel ingyen2
  • havonta 1 vagy évente 10 nap helyszíni hiba­vizsgálat ingyen3
  • 10% kedvezmény a fejlesztési óradíjakból4

Havi előfizetési díj: 375 000 Ft. Éves előfizetési díj: 3 750 000 Ft.

Közös program­kódú szoftverek és azonos időszakra igénybe vett termék­támogatás szolgáltatás esetén, a második, harmadik, stb. Karban­tartási szerződés díjából 50% kedvezményt kap.

  1. Egyedi szoftver pl.: Windows asztali vagy metro alkalmazás, Windows vagy Android mobil alkalmazás, web­szolgáltatás vagy web­portál.
  2. Az ügyeleti telefon­szám munkanap 8-17 óráig hívható, hiba­jegy 0-24 óráig küldhető, javítás megkezdése legfeljebb 1 munka­órán belül.
  3. Azonos vagy kapcsolódó időszakra kötött szerződések esetén az ingyenes szolgáltatások száma összeadódik.
  4. Aktuális eseti szolgáltatási díjak és általános szerződési feltételek a web­oldalon elérehetők.