Szolgáltatásaink

Szoftver­fejlesztés

Web, mobil és asztali alkalmazások tervezése és fejlesztése rövid határidővel, elégedettségi garanciával.

Rendszer­tervezés

Üzleti folyamatok feltérképezése és újra­tervezése, hatékony és hatásos információs rendszer kiépítése.

Hiba­vizsgálat

Automatizált tesztek futtatása, meglévő rendszerek hiba­javítása, helyszíni- és táv­felügyelet, termék­támogatás.

Konzultáció

Technológiai és műszaki fejlesztési tanácsadói rendelkezésre állás, ügyfél­támogatás.

Kedvezmény­csomagok

Szervezet­támogatás

Ügyeleti szerződés kedvezmény­csomag ajánlatunk keretében mérnöki tanácsadói támogatás szolgáltatást biztosítunk vállalatok és műszaki fejlesztési csoportok részére, kedvező áron, éves- vagy havidíjas konstrukcióban.

A szerződött időszakban, a hét minden napján, éjjel-nappal ügyfeleink rendelkezésére állnak tapasztalt üzlet­elemző és programozó szak­embereink, akikkel technológiai és fejlesztési kérdésekben konzultálhat.

Ügyeleti szerződés kedvezmény­csomag

  • 1 év rendelkezésre állás a szerződött technológiai kompetenciákra1
  • 3 fő szakmai kapcsolattartó részére biztosított folyamatos ügyelet2
  • havi 100 vagy évi 1000 telefon­perc vagy email váltás ingyen3
  • 10% kedvezmény a helyszíni konzultációs óradíjainkból4

Havi előfizetési díj: 15 000 Ft. Éves előfizetési díj: 150 000 Ft.

Ugyanarra a szervezeti egységre vagy azonos időszakra igénybe vett szervezet­támogatási szolgáltatás esetén, a második, harmadik, stb. Ügyeleti szerződés díjából 50% kedvezményt biztosítunk.

  1. Android, iOS, Linux, Microsoft .Net, MS SQL Server, MS Windows, MySQL, SharePoint; C++, C#, Java, JavaScript, PHP, PL/SQL, Python, Ruby, VB.Net; CSS, CSS3, DHTML, HTML, HTML5, XML, XHTML.
  2. Az ügyeleti telefon­szám munkanapokon 8-17 óráig hívható, az ügyeleti email éjjel-nappal elérhető. Első szakmai válasz 1 munka­órán belül. Részletes válasz, szakvélemény, hibavizsgálati- vagy konzultációs jegyzőkönyv elkészítésének határideje 1 munka­nap.
  3. Azonos vagy kapcsolódó időszakra kötött szerződések esetén az ingyenes szolgáltatások száma össze­adódik.
  4. Aktuális eseti szolgáltatási díjainkról és általános szerződési feltételeinkről web­oldalunkon tájékozódhat.

Termék­támogatás

Karbantartási szerződés kedvezmény­csomag ajánlatunk keretében kedvező árú ütemezett hiba­vizsgálati és ingyenes sürgős eseti hiba­javítási és kár­elhárítási szolgáltatást kínálunk az általunk fejlesztett vagy rendelkezésünkre bocsátott forráskódú egyedi szoftverekre vonatkozó kötelező törvényi minimum jótállás után vagy helyett.

Vezető fejlesztőink magas fokú aktuális szakmai tudása, szorgalmas tesztelőink kitartó alapossága, évtizedes szerte­ágazó gyakorlati tapasztalataink, és a felügyelt alkalmazás program­kódjával kapcsolatos mélyreható ismeretünk biztosítja, hogy szerződött ügyfeleink testre­szabott rendszerei és egyedi fejlesztésű szoftverei folyamatosan a maximális teljesítményt nyújtják felhasználóiknak.

Karbantartási szerződés kedvezmény­csomag

  • 1 év termék­támogatás a szerződött egyedi szoftverre1
  • havi 1 vagy évi 10 hibajegy, 1 órán belüli válasz­idővel ingyen2
  • havonta 1 vagy évente 10 nap helyszíni hiba­vizsgálat ingyen3
  • 10% kedvezmény a fejlesztési óradíjakból4

Havi előfizetési díj: 75 000 Ft. Éves előfizetési díj: 750 000 Ft.

Közös program­kódú szoftverek és azonos időszakra igénybe vett termék­támogatás szolgáltatás esetén, a második, harmadik, stb. Karban­tartási szerződés díjából 50% kedvezményt biztosítunk.

  1. Egyedi szoftver pl.: Windows asztali vagy metro alkalmazás, Windows vagy Android mobil alkalmazás, web­szolgáltatás vagy web­portál.
  2. Az ügyeleti telefon­szám munkanap 8-17 óráig hívható, hiba­jegy 0-24 óráig küldhető, javítás megkezdése legfeljebb 1 munka­órán belül.
  3. Azonos vagy kapcsolódó időszakra kötött szerződések esetén az ingyenes szolgáltatások száma összeadódik.
  4. Aktuális eseti szolgáltatási díjainkról és általános szerződési feltételeinkről web­oldalunkon tájékozódhat.